SENIORENMARKETING

Op een snelle en handige manier de groeiende en interessante doelgroep van 50-plussers bereiken? Dat kan via de kanalen van Rijnmond.
Vijftig is het nieuwe veertig

De verwachting is dat in de komende jaren de helft van de volwassen bevolking van Nederland boven de 50 jaar is. Er wordt wel eens gezegd "Vijftig is het nieuwe veertig" en eigenlijk is dat ook zo. De 50-plusser van vandaag is een stuk vitaler dan die van een of twee decennia geleden.
De 50-plusser weet prima zijn of haar weg online te vinden en heeft meer geld te besteden dan mensen met een opgroeiend gezin. Niet vreemd dus dat de 50-plusser zeer interessant is als specifieke doelgroep voor uw product of dienst.
Maak kennis met de mogelijkheden om doeltreffend de 50-plusser te bereiken, download nu onze gratis whitepaper over seniorenmarketing.

WILT U DIRECT EEN AFSPRAAK PLANNEN MET EEN VAN ONZE ADVISEURS?
010 707 5813, RECLAME@RIJNMOND.NL OF STUUR EEN BERICHT

KOM IN CONTACT